Az országos lefedettséget biztosító területi értékesítő csapat igen fontos eleme a METRO értékesítési stratégiájának, hiszen a nagykereskedelmi üzletágban a személyes kapcsolatok, a partnerek üzletmenetének testközeli megismerése elengedhetetlen. A területi értékesítő kollégák munkáját fogja segíteni a most már egységes műszaki és technikai hátteret illetve egységes megjelenést biztosító flotta. Ezek a kollégák, a METRO közel 300 fős értékesítési csapatában, munkájuk 100%-át a partnerekkel, az Ő szolgálatukban töltik, míg az áruházakban tevékenykedő értékesítési szakértők, munkájuk egy részében látogatnak partnereket, végeznek személyes vevőgondozást.
A METRO célja az új flottával az volt, hogy olyan modern, környezetbarát autót tudjanak használni a kollégák, amelyek biztonságosak, kényelmesek, jól felszereltek és számos tapasztalat alapján megbízhatóak is legyenek, hiszen a kollégák elengedhetetlen társai a mindennapokban.
„Az értékesítés területi rendszerének működtetése és annak finomítása már több éves múltra tekint vissza cégünknél, struktúránkban a területi értékesítési rendszer egy fontos elemet képvisel. A teljes rendszert 2010-től több eszközzel és erőforrással is megerősítettük és állunk partnereink rendelkezésére. Ennek a törekvésnek eleme, hogy csapatunkat munkájukat segítő egységes autóparkkal látjuk el.”– mondta Óvári György a METRO Kereskedelmi Kft. Értékesítési igazgatója.
A választás a Fiat Grande Punto, 1.3 Multijet diesel, 5 ajtós modelljére esett. Az autók a bőséges alapfelszereltségen (ABS, 4 légzsák, övfeszítők, stb) túl minden olyan plusz felszereltséggel rendelkeznek, mint a manuális klímaberendezés, a fűthető, elektromosan állítható tükör, a magasságban állítható ülés és kormány, osztva dönthető hátsó ülések, ködfényszóró vagy a teljes értékű pótkerék, GPS és Bluetooth. Megnyugtató a Grande Punto kiforrottsága is, hiszen 2005 óta van gyártásban, masszív, megbízható modellt testesít meg, melyet a német ADAC statisztikák is bizonyítanak. A típus számtalan más európai márkát utasított maga mögé különböző teszteken. A szervízszolgáltatás minden megyeszékhelyen biztosított, a LeasePlan ’Assistance’ szolgálata pedig egész Európa területén a rendelkezésükre áll, ha probléma adódik.
A METRO a nemzetközileg bevált gyakorlatot követve külső cégre bízta a működésükhöz elengedhetetlen, de az alaptevékenységüktől idegen feladatok ellátását. Ily módon nemcsak költséghatékonyabb megoldást, de magasabb színvonalú szolgáltatást és fokozott hatékonyságot is elért ezen a területen, a LeasePlan Hungária Zrt., hazánk egyik vezető flotta- és járműkezelője segítségével.
„A gépjárműparkok üzemeltetése folyamatos kihívásokkal teli feladat, melynek az a flottakezelő tud igazán megfelelni, aki hosszú távú, proaktív stratégiai partnerként viselkedik és a gépjárművek futását folyamatos nyomon követve rugalmas megoldásokat és költségoptimalizálási lehetőségeket kínál ügyfeleiknek” – vélekedik Roelof Hansman a LeasePlan vezérigazgatója. „Fontos számunkra, hogy egy ilyen sikeres vállalat, mint a METRO bizalmával tüntetett ki bennünket és hosszú távon egyedüli beszállítóként, teljes körű flottakezelési szolgáltatást nyújthatunk számukra, ettől az évtől már közel 200 autóra.” – tette hozzá a LeasePlan vezetője.
Háttér információk:
A METRO Cash & Carry jelenleg 31 országban van jelen, több mint 670 áruházzal. A foglalkoztatottak száma világszerte több mint 100,000 fő. A vállalat 2009-ben 31 milliárd eurós forgalmat bonyolított le. A METRO Cash & Carry a METRO Csoport egyik értékesítési divíziója, amely a világ egyik vezető kereskedelmi cégcsoportja. A METRO vállalatcsoport 290,000 alkalmazottat foglalkoztat, és 34 országban 2100 üzlettel van jelen a világ kereskedelmében, 2009-es árbevétele elérte a 66 milliárd eurót. A csoport jó teljesítménye az egyes önállóan működő értékesítési láncokon alapul; a Metro/Makro Cash & Carry mellett a csoport tagja a Real hipermarket lánc, a Media Markt és Saturn -amely európai piacvezető a szórakoztató elektronikai kiskereskedelemben-, valamint a Galeria Kaufhof áruházak. További információ a csoportról a www.metrogroup.de honlapon.
A LeasePlan-ről: A holland anyavállalattal rendelkező LeasePlan piacvezető flotta- és járműkezelő. Leányvállalataival mind az öt földrészen, több mint 30 országban van jelen. Mára 6000 alkalmazottat foglalkoztat világszerte, összesen 1,3 millió járművet és 13,6 milliárd euró értékű lízingportfoliót kezel. A LeasePlan 1994-en kezdte meg magyarországi működését, mint gépjárműflotta kezelő vállalat. Mára hazánkban közel 9.000 autóval és 380 ügyféllel rendelkezik. A vállalat fő tevékenységei az operatív lízing (más néven a tartós bérlet) és a flottakezelés. Ügyfelei között olyan jelentős cégeket találunk, mint például a MOL és az IBM. Az eltelt több mint 10 év során a LeasePlan Magyarországon is fenntartotta piacvezető szerepét, hiszen a hazai gépjárműpark lízing és kezelés piacának közel egyharmadát birtokolja.
További információk, kapcsolat:
METRO Kereskedelmi Kft.,, H-2041 Budaörs, Budapark, Keleti 3. - Phone:+36 23 508-430 - Fax: +36 23 418-040 – www.metro.hu
Krubl Yvette Kommunikációs Menedzser - Yvette.krubl@metro.co.hu
Corpus Communications, Novák Gabriella, +3620 4124337, mail@corpuscom.hu www.leaseplan.hu