Önzetlen segítségnyújtás édes csábítással A Miele Európa egyik legnagyobb édességfesztiválján gyűjtött a hátrányos helyzetű gyerekeknek
2016-10-05
Az Édes Napok Budapest immár a 6. alkalommal került megrendezésre a belváros szívében – az idei évben látogatóirekord-döntéssel. A nagyszabású gasztronómiai attrakció évről évre tízezrek boldogsághormonjainak fokozásához járul hozzá a finomabbnál finomabb csokoládékkal, süteményekkel, tortákkal és fagylaltokkal; nem beszélve a neves résztvevőkről, prominens látogatókról. A magas színvonal egyik fő képviselőjeként – a prémium háztartási készülékeket és kulináris rendezvényeket kínáló – Miele a legédesebb hétvégén azokra is gondolt, akiknek nem teljesen „édes az életük”: standjánál a felkínált finomságokból befolyt összeg teljes egészével a Magyarország egyik leghátrányosabb helyzetű kistérségében működő Igazgyöngy Alapítványt támogatta. Az alapítvány célja a mélyszegénységben élő gyermekek életesélyeit javítani, számukra jövőképet adni, kompenzálni hátrányukat – a csokoládé- és édességünnepen elért több mint 120 ezer forintos bevételt így a Miele a hátrányos helyzetű gyerekek élelmezésére, tehetséggondozására és személyiségfejlesztésére fordította, segítve ezzel a nehéz sorsú gyerekek integrációját.
„A gasztronómia jóval többet jelent, mint pusztán étkezési szükségleteink kielégítését – mi, a Mielénél pedig napról napra igyekszünk a kulináris élvezeteket a legmagasabb szintre emelni. Éppen ezért Európa egyik legnagyobb édességfesztiválján reprezentálni magunkat nagy megtiszteltetésnek számít – a nagyszabású esemény kapcsán az igazi öröm azonban mégiscsak az, hogy részvételünkkel támogatni tudtunk egy olyan nemes célt, mint a szegénységben élő gyerekek tehetséggondozása. Szívből reméljük, hogy hozzájárulhattunk ahhoz, hogy kicsit »édesebb legyen a nehéz sorsú gyerekek élete«!” – mondta Móger Monika, a Miele Kft. kommunikációs menedzsere.
A sajtóközlemény letöltése