Business Superbrand elismerés az Interware márkának 2008-05-28

A magyar Superbrands program szakmai bizottsága a legjobb B2B márkák közé sorolta az Interware-t.

A neves és elismert szakemberekből álló 15 tagú Business Superbrands Bizottság (Dr. Bienerth Gusztáv az Amerikai Kereskedelmi Kamara elnökének a vezetésével) több ezer hazai márka közül választotta ki a Superbrands státuszra érdemes B2B márkákat. A kiválasztást az alábbi meghatározás alapján történt:
„Business Superbrands az a márka, amely saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket az üzleti szféra szereplői elvárnak, elismernek és amiért
megbíznak benne. A Business Superbrandek (bár nem kizárólagosan) vállalkozásokat és szervezeteket szolgálnak ki. Egy Business Superbrand a minőséget, megbízhatóságot és kiválóságot képviseli”
A Superbrands egy 1995-ben Nagy-Britanniában, a márkaépítés díjazására létrehozott független szervezet. Mára a világ több mint 50 országában működik. A Superbrands-státuszt független szakértői bizottság adományozza a cím viselésére méltónak ítélt márkáknak, amelyek ezzel elnyerik a jogot, hogy részt vegyenek a Superbrands Programban.
Idén először útjára indul a Business Superbrand program is Magyarországon, mely a B2B márkák legkiválóbbjait mutatja be, azaz olyan magyarországi márkákat, melyek elsősorban nem a nagyközönséget, a fogyasztókat célozzák, hanem
vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak. Ezen program célja megtalálni a vezető B2B márkákat, és azokra irányítani a figyelmet, melyek a legkiemelkedőbb teljesítményt nyújtják az üzleti szférán belül. „Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy vállalatunk Business Superbrand lett. Az újabb elismerés megerősíti, hogy az Interware meghatározó telekommunikációs vállalkozás a hazai B2B piacon is. A 2006-ban átvett Europe’s 500, valamint a 2007-ben elnyert Technology Fast 50 díjak a rendkívül dinamikus növekedésünk eredménye, a 2008-as Business Superbrands elismerés pedig a megbízhatóságunkat és kiválóságunkat igazolja, ahogy ez a Superbrands szervezet meghatározásában is szerepel. A minőség fontos vállalati értékünk, mely most ilyen módon is visszaigazolást és elismerést nyert.” - nyilatkozta Sátor Csaba, az Interware operatív vezérigazgató-helyettese.

A sajtóközlemény letöltése