Blogot indított Bódis Boglárka, az Elysian ruhamárka tervezője 2015-04-07

A GLAMOUR Women of the Year 2015 gálán az Év divattervezőjének választott Bódis Boglárka az Elysian ruhamárka legújabb ihletései mellett egy új projekten is dolgozik: elindította saját blogját.

A szeretemaruham.hu oldal már nevével is mutatja, hogy mindazoknak szól, akik szeretik a divatot, követik a trendeket, vagy egyszerűen csak imádnak öltözködni és kincsként őrzik kedvenc ruhadarabjaikat. A blog a Miele ajánlásával készült el, hiszen az Elysian és a Miele márka is a minőség, a tartósság és az elegancia jegyében alkotja meg újdonságait.

Az oldal bejegyzései között a látogatók találkozhatnak majd az egyes szövetek és anyagok történetével, felhasználási módjaival foglalkozó cikkekkel, inspirációt szerezhetnek, továbbá az érzékeny szálakból készült textíliák megfelelő ápolásának titkait is megosztja olvasóival a tervező.

„Már a kezdetek óta nagyon fontos célom, hogy üzenjek a nőknek. Hogy merjenek és akarjanak nők lenni, törekedjenek a szépségre, éljenek a szépségükben rejlő lehetőségekkel, de soha ne használják ezt fegyverként, illetve ne elégedjenek meg a szépség külső, fizikai megnyilvánulásával. A szépséghez ugyanis az intelligencia és műveltség is ugyanúgy hozzátartozik. A Szeretem a ruhám blog kiváló fórumot teremt arra, hogy ezt az üzenetet szélesebb körben is eljuttathassam feléjük. Emellett pedig azoknak szánom, akik hozzám hasonlóan imádják a ruhákat – nem csak hordani, hanem olvasni is róluk” – mondja Boglárka, akit március 19-én a GLAMOUR – és a magazin olvasói – az Év divattervezőjének választottak.

Bódis Boglárka egyik legnagyobb sikere, hogy 2011 nyarán a Berlin Fashion Week-en több mint 2100 pályázó közül megnyerte a Triumph márka által kiírt nemzetközi fehérnemű tervezői pályázatot. A nyertes pályamű kereskedelmi változatai, a Les Fleurs du Mal elnevezésű mini kollekció 2012. szeptemberében került a Triumph üzletekbe a világ minden táján. A tervező 2012-ben alapította meg női ruhamárkáját, az Elysiant. Az Elysian szó összetett jelentést hordoz: szépség, tökéletesség, békesség. E szó kifejezi azokat az alapértékeket, melyeket a tervező márkájával közvetíteni szeretne.

A sajtóközlemény letöltése