Aki az egyformán puha és illatos ruhákat szereti, annak mostanáig kompromisszumokat kellett kötnie. A statisztikák bizonyítják, hogy a fogyasztók 85%-ának a mosásnál leginkább az illat számít. Az európai háztartások emiatt évente körülbelül 2 milliárd eurót költenek öblítőre, és inkább beletörődnek abba, hogy az a textilrostokat teljesen beburkolja, filmréteget képez a ruhán, ami a kéztörlőknél például a nedvszívó képesség rovására is mehet. Az öblítőszereknek emellett még megvan az a hátrányuk, hogy a bennük lévő illatanyagok nem hőállók, így károsodnak, miközben a ruha a szárítógépben szárad. Emiatt a szárítás után a ruhán nem, vagy csak alig érezhető már az illat.
A Miele ezért a neves franciaországi MANE parfümgyártóval közösen olyan illatrendszert dolgozott ki, mellyel a ruhák a szárítás során illatosíthatók. A rendszer lelke az illatpatron, mely az új szárítógépek szálszűrőjébe helyezhető, és kb. 50 szárítási cikluson keresztül illatosítja a ruhákat.
Három aroma közül választhat a felhasználó ízlésének, hangulatának megfelelően. A „Cocoon” a jótékony harmónia és a tisztaság, az „Aqua” a felejthetetlen, friss tenger, a „Nature” pedig az érintetlen természet illatát varázsolja az otthonokba. Mindhárom kreációt a parfümjeiről ismert dél-francia városban, a történelmi parfümgyártás szívében, Provence-ben komponálták, ahol 1871 óta álmodják meg a legkülönlegesebb illatokat.
Az aromákat a patronok rejtik, melyeket a szárítógép ajtajában lévő szálszűrőben található, speciális tartóba kell betenni. A szárítási folyamat alatt a patron mellett folyamatosan kering, árad a levegő, így az illat egyenletesen oszlik el a textíliákban és akár 4 hétig frissen és illatosan tartja azokat, miközben a ruhák ugyanolyan puhák maradnak, mint amit a Miele szárítógépek vásárlói már megszokhattak. Az illatok intenzitása az egyéni igények szerint, a patron csavarásával beállítható. Egy patron körülbelül 50 szárítási folyamathoz elegendő a beállított illatintenzitástól és a program hosszától függően. A patron átlátszósága biztosítja, hogy a töltöttségi állapot mindig leolvasható, ez lehetővé teszi, hogy gyorsan felismerjük, mikor van szükség cserére.
Letölthető képek: https://miele.hu/hu/illat_kepek
A Miele-ről: A Carl Miele és Reinhard Zinkann által Németországban alapított vállalatot, a több mint 110 éves Mielet, a mosógép és a mosogatógép feltalálójaként tartják számon. A Magyarországon 1998 óta jelen lévő Miele termékei tervezése és kivitelezése során a kiemelkedő minőséget és élettartamot, az élenjáró innovációt és a környezetkímélő működést helyezi előtérbe. Az alapítók által megalkotott „Mindig jobban” filozófiát követve, technológiai úttörőként van jelen a háztartási gépek piacán. A generációkon átívelő folyamatos fejlesztéseknek, a legendásan megbízható készülékeknek és a szolgáltatások magas színvonalának köszönhetően a Miele 2011-ben Németországban a második helyen végzett a megtisztelő „legjobb márka” kategóriában. Információ, képek: Novák Gabriella (Corpus Communications) +36 1 321 1516, +36 20 412 4337 gabriella.novak@corpuscom.hu, Móger Mónika (Miele) +3630 323 8642, monika.moger@miele.hu