2011 júliusában az Onlinet már hat partnerrel állt szerződésben az IT- és technológiai szektor területén Egyiptomban, Ugandában, Marokkóban és Tanzániában. Az évek hosszú munkája nem volt hiábavaló, hiszen több országban is sikeres projektet zártak, Egyiptomban a híres Alex Bank-ban létesítettek terminálokat, Ruandában több állami kórházban telepítettek ügyfélirányító rendszereket, de Marokkóban és Togóban is ismerik már az Onlinet nevét.
Azért, hogy az afrikai jelenlétből mind az Onlinet, mind a partnerek szempontjából a legjobbat hozhassa ki a cég, új munkatársat köszöntöttek a csapatban. McLouis Welisane Junior a kameroni születésű magyarországi állampolgár nemzetközi üzletfejlesztési vezetőként dolgozik azon, hogy sikeres együttműködések szülessenek az afrikai országokban jelen lévő cégekkel.
„Több mint 10 éve élek már Magyarországon, ezalatt az idő alatt sikerült jól elsajátítanom a nyelvet, s ugyanakkor ismerem az afrikai viszonyokat is, hiszen onnan származom. Ezeket az előnyöket jól ki tudom használni arra, hogy segítsek az Onlinet-nek erős, jól működő üzleti portfóliót építeni az afrikai kontinensre és a következő évekre vonatkozóan.” – mondja a kameroni szakember, akit a munkatársai csak Mc-nek szólítanak.
A garázscégből indult, mára már számos országban jelen lévő vállalat célkitűzése, hogy az ONLINET márkanév és termékek a közeljövőben meghonosodjanak az afrikai kontinensen, ezzel növelve az üzlet nyereségességét. Hogy ez sikerüljön, új stratégiát állítottak fel a lehetséges partnerek megtalálása érdekében, mely keresési folyamatok több üzleti modellre és megközelítésre is kiterjednek.
„Az elmúlt néhány hónapban az új kutatási és vásárlási eszközeinknek köszönhetően 5 új kereskedelmi partnert szereztünk az afrikai kontinensről, így Szenegálban, Zimbabwe-ben, Marokkóban, Ghána-ban és Egyiptomban is jelen van már az Onlinet. További célunk az, hogy minden afrikai országban legyen legalább egy kereskedelmi képviselőnk, hogy a közös munka még gördülékenyebben mehessen. A közeljövőben találkozunk Afrika legnagyobb gazdaságú országainak, így például Nigériának és a Dél-afrikai Köztársaságnak IT- és technológiai cégeivel, hogy sikeres üzleti kapcsolatot létesíthessünk velük. Az Onlinet Kft. ezen az úton halad tovább, hogy az afrikai üzlet fejlesztésében további sikereket érjen el, és nyomot is hagyjon benne.” – beszélt az együttműködésről és az üzleti tervekről Lukács Tamás, az Onlinet ügyvezető igazgatója.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Az ONLINET Group dióhéjban Az ONLINET Group mára Európa egyik vezető ügyfélhívó- és interaktív információs megoldások gyártójává, szállítójává nőtte ki magát. Ügyfelei között megtalálhatók a pénzügyi, telekommunikációs, kiskereskedelmi, egészségügyi, állami, oktatási és turisztikai szektor prominens szereplői. Az ONLINET Group közvetlen képviseletet működtet 7 országban és disztribúciós hálózatot üzemeltet 4 kontinensen. Rendszereit világszerte több mint 1200 ügyfélszolgálaton, már fél millió ember használja naponta.