Milyen kihívásoknak kell megfelelnie egy piacképes mobilszolgáltatásnak? Hogyan terjeszthetők a szolgáltatások? Konkrét példán és általános környezettanulmányokon keresztül kapunk válaszokat ezekre a kérdésekre a IV. Magyarországi MobilKonferencián.
Két szekcióban két nagy téma köré csoportosíthatók az előadások: a délelőtt témája az új mobilszolgáltatások különböző irányvonala, illetve a mobiltelefonon keresztül elérhető hirdetési megoldások ismertetése lesz. A Google magyarországi igazgatója, a Magyar Telekom Nyrt. és a Vodafone Magyarország zrt. vezetői, az MMA (Mobile Marketing Association) képviselője mondják el majd, hogyan érdemes és lehet szolgáltatásokat eljuttatni a mobil böngészőkre. Dobó Mátyás a Blogter tartalomfejlesztési igazgatója a mobil szolgáltatások tervezésének új trendjeire világít rá. Dr. Benyó Balázs konkrét szolgáltatásokat elemez, melyeket a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem közreműködésével fejlesztettek magyarországi projekt csapatok.
A délután a mobil biztonságé. Matjaz Rozman Szlovéniából látogat el hozzánk és cégének, a Halcom-nak mobilfizetési megoldását mutatja be, melyet már mobilszolgáltatók is alkalmaznak. Ralph van Uden a Deloitte képviseletében a biztonságos mobil tranzakciókról, a mögöttük alkalmazott technikai megoldásokról ad áttekintést, elemző szemmel. Vilmos András az európai SEMOPS projekt tapasztalatait tárja a hallgatók elé a mobil pénzügyi szolgáltatások vizsgálatával. Gere Pétertől, a Digitania üzletágvezetőjétől az első magyar LBS alapú közösségépítő mobil oldalról levonható tanulságokat hallgathatjuk meg.
Az előadásokat egy kerekasztal beszélgetés követi, melyen részt vesznek az előadók. Ezt a beszélgetést is a nap házigazdája Várnagy Attila, a Telecom magazin főszerkesztője fogja vezetni.
Kerüljünk közelebb a konkrét megoldásokhoz konkrét válaszokkal a MobilKonferencián.
További információk találhatók a www.mobilkonferencia.hu oldalon.