ONLINET RENDSZEREK SEGÍTIK AZ ÜGYINTÉZÉS MODERNIZÁLÁSÁT IRAKBAN 2012-04-18

Irak mint az ősi Óbabiloni Birodalom utóda gazdag történelmet tudhat magáénak, mely azonban sokszor nem volt kegyes az ókori Mezopotámia népéhez. Az elmúlt évek, évtizedek viszályai, az Iránnal való hosszú háborúzás, valamint az amerikai megszállás ugyanis rányomták bélyegüket az ország gazdaságára is, mely sokkal több lehetőséget rejt, mint azt laikusként gondolnánk.

Azonban Irak lassan-lassan kezd kilábalni a nehéz gazdasági helyzetből, s az ország nagy változás kapujában áll. Az immáron négy kontinensen jelen lévő Onlinet Group az egyike azon vállalatoknak, akik modern technológiák szállításával segítik a térség fejlődését. A magyar cég sok egyéb terület mellett elsősorban az ügyfélszolgálatok működésének és felszerelésének korszerűsítésére, hatékonyságának növelésére koncentrál, hogy megteremtse az országban is a modern ügyintézést.

Míg az Onlinet ez idáig kizárólag kuvaiti és jordániai partnerein keresztül vett részt az iraki projektekben, az év elejével ez megváltozott, amikor is partneri kapcsolatot alakított ki egy helyi rendszerintegrátor céggel, s ezáltal közvetlenül is megvetette lábát az országban. Ez a lépés nemcsak megkönnyíti az Onlinet térségben végzett munkáját, de nagyban elősegíti az iraki ügyfélszolgálatok modernizálását, így a vállalkozások, a gazdasági élet fellendülését is.

A 100%-ban magyar tulajdonú cég ügyfélhívó szoftvereinek eddig is létezett arab nyelvű változata, mely igen népszerű a közel-keleti régióban, különösen a pénzügyi, telekommunikációs és kormányzati szektorban. Az Irak északi részén lakó kurd lakosságra való tekintettel azonban az Onlinet – új partnerével vállvetve – elkészítette és adaptálta kurd nyelvűre is a rendszereket, hogy ezzel is elősegítse az új, modern technológiák terjedését és népszerűségét Irakban.

„Büszkék vagyunk rá, hogy több nehéz gazdasági helyzetben lévő országban is elfogadták a segítségünket, s nyitottak voltak az általunk fejlesztett modern ügyfélirányító rendszerekre, hiszen fejlődés nélkül megáll az élet. Így a ruandai, tanzániai, marokkói, egyiptomi és ugandai sikerek után most Irak is tett egy jelentős lépést a haladás felé.” – összegezte tevékenységüket Lukács Tamás, az Onlinet ügyvezető igazgatója.

Az ONLINET Group dióhéjban: Az ONLINET Group mára Európa egyik vezető ügyfélhívó- és interaktív információs megoldások gyártójává, szállítójává nőtte ki magát. Ügyfelei között megtalálhatók a pénzügyi, telekommunikációs, kiskereskedelmi, egészségügyi, állami, oktatási és turisztikai szektor prominens szereplői. Az ONLINET Group közvetlen képviseletet működtet 6 országban és disztribúciós hálózatot üzemeltet 4 kontinensen. Rendszereit világszerte több mint 1200 ügyfélszolgálaton már fél millió ember használja naponta.

A sajtóközlemény letöltése