Idén első alkalommal adták át a Mentor Oscar-t, melyre pályázati úton jelentkezhettek a mentorok és a vállalatok. Az elismeréseket a Magyarországi Coaching Konferencián vehették át a díjazottak.
Az ügyfélhívó rendszerek és digitális médiamegoldások fejlesztésével és kereskedelmével foglalkozó Onlinet Group immáron 11 éve, egy garázsból indult útnak, hogy aztán mára nemzetközileg ismert, négy kontinensen jelen lévő céggé nője ki magát. A családias légkört azonban folyamatosan igyekeztek és igyekeznek megtartani, éppen ezért indította útjára Marczali Tibor a mentoring programot, amely az újonnan érkezőknek segít abban, hogy minél hamarabb otthon érezzék magukat a cégen belül.
„Meggyőződésem, hogy ha valaki emberileg kiegyensúlyozott, s egy hullámhosszon vagyunk, úgy szakmailag is megtaláljuk a közös hangot” – vélekedik Marczali Tibor a program fontosságáról.
Az Onlinet alapítói és tulajdonosai az ügyvezetővel együtt rendkívül fontosnak tartják, hogy a munkatársak jól érezzék magukat a csapatban. Ennek érdekében évente többször rendeznek csapatépítő tréningeket, közös bográcsozásokat és játékdélutánokat, melyeknek célja, hogy összekovácsolja a cég szakembereit.
„Egy céget az ott dolgozó emberek összessége alkotja. Az arculathoz nemcsak az tartozik, hogy milyen a termék, a szolgáltatás, melyet kínálunk, hanem az is, hogy hogyan ajánljuk, hogyan képviseljük azt. Így az ő hozzáállásuk, munkájuk és lelkesedésük is felelős a cégről kialakított képért. Pontosan emiatt gondoljuk úgy, hogy sokszorosan megtérül a munkánk, a ráfordított idő, amit arra szánunk, hogy minden újonnan belépő a lehető leghamarabb beilleszkedjen és otthon érezze magát nálunk” – vélekedik Lukács Tamás ügyvezető igazgató a munkatársak hozzáállásának fontosságáról.
Az ONLINET Group dióhéjban: Az ONLINET Group mára Európa egyik vezető ügyfélhívó- és interaktív információs megoldások gyártójává, szállítójává nőtte ki magát. Ügyfelei között megtalálhatók a pénzügyi, telekommunikációs, kiskereskedelmi, egészségügyi, állami, oktatási és turisztikai szektor prominens szereplői. Az ONLINET Group közvetlen képviseletet működtet 7 országban és disztribúciós hálózatot üzemeltet 4 kontinensen. Rendszereit világszerte több mint 1200 ügyfélszolgálaton, már fél millió ember használja naponta.