Globális jelenlét és költségcsökkentés a gépjármű flottáknál 2009-02-16

A világgazdasági válság okozta megszorítások idején számos multinacionális vállalat elsődleges célkitűzése költségeinek csökkentése, így újra reflektorfénybe kerülnek a gazdaságos flottamenedzsment megoldások. A nagyvállalatoknál érezhetően nagyobb az igény az országokat átívelő beszállítói együttműködések kiépítésére, amelyek jelentős költségmegtakarítást eredményezhetnek, változatlanul magas színvonalú és rugalmas szolgáltatások biztosítása mellett. – mondta el Jókuti Gábor a LeasePlan Hungária kereskedelmi igazgatója.

A globális piacokat felölelő vállalkozások világában általános jelenség, hogy esetenként az egyes országokban külön-külön is több száz darabból álló autóflottát üzemeltetnek. A gépkocsipark minél kedvezőbb fenntartása sok vállalkozás számára helyi szinten is létkérdés.
A multinacionális vállalatok gyakori jellemzője , hogy az egyik országban már bevált szolgáltatást más országban is szeretnék igénybe venni, ami nem csak kiszámíthatóságot, de további költségcsökkenést is jelenthet számukra, hiszen különösen az autóflották esetében a nemzetközi keretmegállapodások gyakran jóval kedvezőbb konstrukciót biztosítanak, mint a csak helyi szinten nyújtott szolgáltatások.
A LeasePlan, hazánk piacvezető autóflotta-üzemeltetője, a világ 30 országában kínál flottakezelési megoldásokat helyi és nemzetközi vállalatok számára egyaránt. “Ügyfeleink Európában, Ázsiában vagy az Egyesült Államokban a globális jelenlétnek köszönhetően méltán bízhatnak a bevált szolgáltatás hátterében, az autóflottájuk biztonságában és nem utolsó sorban flottakezelőjük stabilitásában” – mondta Jókuti.
A gyakran jelentős költségmegtakarítást is eredményező világméretű jelenlét és kiegyensúlyozott szolgáltatási színvonal már számtalan esetben bizonyított – a LeasePlan évek óta menedzseli globális szinten olyan nagyvállalatok autóflottáját, mint például a Shell, Philips, IBM vagy Suez csoport.

A sajtóközlemény letöltése