NEMZETKÖZI ÖSSZEHASONLÍTÁSBAN IS ELÉGEDETTEK A MAGYARORSZÁGI CÉGAUTÓT HASZNÁLÓK 2011-03-24

Hazánk vezető flotta- és járműkezelő vállalata, a LeasePlan Hungária Zrt. 30 országban jelenlevő anyavállalatával közösen minden évben részletes felmérést készít a cégautó flottával rendelkező ügyfelei és az autókat használó sofőrök elégedettségéről. A TNS-NIPO független piackutató segítségével lefolytatott kutatás szerint a nemzetközi átlagnál majd minden területen elégedettebbek a hazai felhasználók, amely eredmény részben az innovatív, Magyarországon fejlesztett szolgáltatásoknak is köszönhető.

170 flottáért felelős menedzser és 2000 gépjármű használó véleményét is kikérte a holland anyavállalattal rendelkező LeasePlan, hogy pontos képet kaphasson arról, hogyan ítélik meg szolgáltatásait partnerei. A 2010-es kutatás rámutatott arra, hogy nemzetközi összehasonlításban 87%-os a LeasePlan cégcsoport ügyfelinek elégedettsége, de Magyarországon még ennél is többen 93%-ban elégedettek a flottaüzemeltető szolgáltatásaival. Ráadásul ez a megítélés pozitív irányú változást jelent a korábbi évekhez képest.

A felmérést kommentálva Roelof Hansman, a LeasePlan Hungária Zrt. vezérigazgatója, a minőség melletti elkötelezettséget és a folyamatos innovációt emelte ki a siker kulcsaként. „Ez a kutatás visszacsatolást jelent az általunk nyújtott szolgáltatási színvonallal kapcsolatban. Különösen fontosnak ítélem, hogy flottamérettől függetlenül minden ügyfélcsoportban növekedett partnereink elégedettsége, de talán leginkább szembetűnő a nagyméretű flottával, vagyis több mint 100 futó autóval rendelkező cégeknél tapasztalható pozitív elmozdulás a szolgáltatások megítélésben. Proaktív flottakezelőként a sikert abban látjuk, hogy kiemelt figyelmet fordítunk az ügyfeleinkkel való személyes kapcsolattartásra, gépjármű flottájuk teljes futamidőre jutó költségeinek alacsony szinten tartására, ügyfélre szabott riportok összeállítására és a folyamatos innovációra.”

A hazai fejlesztések legújabb példája a LeasePlan által nemrégiben bevezetett online szervizigény bejelentő rendszer, másnéven WebSzerviz szolgáltatás. A web alapú program jelentősen megkönnyíti a sofőrök mindennapjait, egyszerű módot kínálva arra, hogy autójuk javítási és karbantartási munkálatainak bejelentését interneten intézhessék. Az internet kapcsolat típusától függetlenül elérhető WebSzerviz a kérést követően díjmentesen sofőrt küld a flottaautóért, hogy biztosítsa az egyszerű szervizbe jutást, majd a távolból folyamatosan nyomon követhetővé teszi a szervizmunka folyamatát. Az új rendszernek köszönhetően a gépjárműhasználók mellett a nagyszámú cégautót menedzselő flottakoordinátorok munkája is leegyszerűsödik, hiszen a javítási folyamatokat követni tudják a WebSzervizben.



A LeasePlan-ről: A holland anyavállalattal rendelkező LeasePlan piacvezető a hazai és a nemzetközi flotta- és gépjárműkezelési piacon. A LeasePlan leányvállalatai mind az öt földrészen, több mint 30 országban vannak jelen. A cég közel 6000 alkalmazottat foglalkoztat globálisan, összesen 1,3 millió járművet és 13,6 milliárd euró értékű lízingportfoliót kezel. A LeasePlan erőssége, hogy proaktív flottakezelőként ügyfelei számára világszerte testre szabott megoldásokat biztosít, miközben a gépkocsik teljes futamidejére vetített költségeit alacsony, a gépjárművezetők elégedettségét magas szinten tartja. A vállalat 1994-ben kezdte meg magyarországi működését, mint gépjármű flottakezelő. Mára hazánkban 9900 autóval közel 400 ügyfelet szolgál ki. Partnerei között olyan jelentős cégek találhatók, mint például az IBM, az E.on és a Metro. Az elmúlt több mint 15 év során a LeasePlan Magyarországon is fenntartotta piacvezető szerepét, hiszen a hazai gépjárműpark lízing és kezelés piacának közel egyharmadát birtokolja.

A sajtóközlemény letöltése