2009-ben a SELL és az RT szakmai magazinok által létrehozott ’Red Editions Award’ díj célja többek között az egyes háztartási elektronikai piaci résztvevők munkájának, egész éves tevékenységének és példamutató hozzáállásának elismerése volt. E szempontok alapján a 2010-es évben a Miele-nek ítélték oda ’Az év márkája’ kitüntetést ebben az ágazatban.
A gazdasági válság okozta nehéz piaci körülmények minden piaci szereplő számára komoly kihívásokat jelentettek, ami mind a kommunikációban, mind az üzleti stragégiában változásokat eredményezett. A vásárlók meggyőzésére nem elég egy sokszor bevált hangzatos szlogen vagy mutatós megjelenés – ma már egyre inkább tudatosan átgondolt érvek alapján döntenek. A lap indoklása szerint „a magyar piacon a Miele volt az a márka, amely a leginkább képes volt megőrizni azt a nimbuszt, amit hosszú évek erőfeszítési során teremtett magának”.
A magyar elismerés mellett nemzetközi szinten is díjak sorával indította a 2010-es évet a német vállalat. Az 1953-as alapítása óta minden évben átadásra kerülő iF (International Forum) Termék Dizájn Díjat 25 főből álló szakmai zs��ri ítéli oda a kivitelezés tükrében kiemelkedő minőségű termékeknek. A világszerte ismert és elismert iF minősítés útmutatóként szolgál a vásárlóknak, hiszen az ilyen díjak mindig a legújabb termékek legjobb és legegyedibb darabjait illetik meg. Idén 4 Miele termék, egy páraelszívó, sütő, főzőlap és egy porszívó is elnyerte e neves kitüntetést.