A legjobb márka rangsora az egyedüli Németországban, mely mind a piaci sikerük, mind az ügyfelek preferenciái alapján is értékeli a vállalatokat. A rangsort a GFK egy felmérésére alapozva állítják fel évről-évre, mely körülbelül 40 iparág legkiemelkedőbb márkáinak piaci sikerességét vizsgálja. Emellett egy 5 000 fogyasztóból álló reprezentatív minta márkahűségre, minőségre, hírnévre és nemzetköziségre alapozott legsikeresebb termék- és cégmárka ajánlását is figyelembe veszi.
A „valaha volt legjobb márka” díj a kezdetek (2004) óta jegyzett összesített pontszámokat tükrözi. A Miele 2005 óta megszakítás nélkül remekel a Top Tíz legjobb termékmárka között, sőt 2009-ben meg is szerezte az első helyet. 2007 óta a 10 legjobb cégmárka között tartják számon, ahol szintén a No. 1 helyen végzett 2007-ben. A Miele jelenleg mindkét kategóriában a negyedik helyen áll, innen ered kivételes pozíciója. A „valaha volt legjobb termék” kategóriájának 2. és 3. pozícióját a Lego és a Nivea foglalja el.
„Ez a díj a márkába vetett hosszan tartó bizalom és tartós siker előtt tiszteleg. Mindent összevetve végső soron ez a fogyasztóktól ered és az összes alkalmazottunknak szól” – mondta Dr. Reinhard Zinkann, a Miele csoport ügyvezető partnere a müncheni Bayerischer Hof Hotelben megrendezett „legjobb márka” gálán.
Jécsy Norbert, a Miele Kft. ügyvezető igazgatója hozzátette: „A legértékesebb dicséret, melyet valaha egy prémium márka kaphat az, ha a fogyasztók dicséretének tárgyává válik, ők helyezik azt a legjobbak közé.”
A „legjobb márka” díjat a GFK piackutató intézet mellett német médiumok, digitális- és interaktív, valamint kommunikációs médiaszolgáltatók, illetve a Márkaszövetség hozták létre.
A Miele-ről: A Carl Miele és Reinhard Zinkann által Németországban alapított vállalatot, a több mint 110 éves Miele-t, a mosógép és a mosogatógép feltalálójaként tartják számon. A Magyarországon 1998 óta jelen lévő Miele termékei tervezése és kivitelezése során a kiemelkedő minőséget és élettartamot, az élenjáró innovációt és a környezetkímélő működést helyezi előtérbe. Az alapítók által megalkotott „mindig jobban” filozófiát követve technológiai úttörőként van jelen a háztartási gépek piacán. A generációkon átívelő folyamatos fejlesztéseknek, a legendásan megbízható készülékeknek és a szolgáltatások magas színvonalának köszönhetően a Miele 2011-ben Németországban a második helyen végzett a megtisztelő „legjobb márka” kategóriában.
Információ, képek: Novák Gabriella (Corpus Communications) +36 1 321 1516, +36 20 412 4337 gabriella.novak@corpuscom.hu, Móger Mónika (Miele) +3630 323 8642, monika.moger@miele.hu