A MIELE JELENLÉTÉVEL ZAJLIK A BERLINI IFA 2011 TRADE SHOW 2011-08-29

A Miele ismételten új mércét állít a minőség, az innováció, a stílus és a vendégszeretet terén a Berlinben megrendezésre kerülő nemzetközi IFA 2011 trade show-n, mely a legújabb háztartási elektronikai cikkek és eszközök bemutatásának professzionális színhelye. A kiállítás, melyre több mint 100 országból várják az üzleti érdeklődőket, a kulcsfontosságú kiskereskedők, a vásárlók, az iparági és kereskedelmi szakértők fő találkozóhelye is egyben.

A kiváló háztartási gépeiről híres német márka legújabb innovációit mutatja be a szeptember 2. és 7. között zajló berlini vásáron. A bemutatásra kerülő újdonságok egyike a SmartGrid technológia terén megjelenő technikai áttörések jegyeit hordozzák magukon. A tavalyi évben ugyanis a Miele volt az első háztartási eszközöket gyártó cég a világon, amely ezzel az új technológiával ellátott mosógépeket és szárítógépeket hozott létre, az idén pedig bemutatja első ilyen mosogatógépét is. A SmartGridnek köszönhetően a készülékek megállapítják, mikor legolcsóbb az elektromos áram, és az előre beállított programok közül ennek megfelelően válogatnak. A bemutatásra kerülő további újdonságok is bizonyítják, különös tekintettel a napenergia felhasználással kapcsolatos technológiákra, a német márka szilárd elkötelezettségét az intelligens otthoni energiagazdálkodásban.

Az IFA közönsége szeptember 2-án, a Fashion Show keretében szemtanúja lesz a Miele világpremierjének: az első gőzölős, „aktív” vasalódeszkával rendelkező vasalórendszer bemutatásának. A FashionMaster vasalórendszer egy kézi vasalóból, egy gőzgenerátorból és egy vasalódeszkából áll, melyek egyetlen, integrált egységet képeznek, finoman összehangolt mindenre kiterjedő megoldást kínálva a fárasztó vasalási házimunka terén. A szabadalmaztatott 1-2 Lift system- amely lehetővé teszi, hogy a készüléket erő kifejtése nélkül magasabbra állítsuk és kihajtsuk-, párosul a márkára jellemző egyéb tulajdonságokkal is, mint például az automata öntisztítás, az öblítő funkció és a gőzölés. A méhsejt mintájú vasalótalp kifejezi, hogy az új vasaló-széria a Miele hatszögletű méhsejt cellával rendelkező sikeres mosási termékcsaládjának tagja. A méhsejt mintázat kiállta az idő próbáját, és biztosítja a tökéletes gőzeloszlást a talp teljes felületén: a gőzbevonat segítségével a vasaló gyengéden siklik a textilen és tökéletes eredményt ígér.

A nyilvánosság által szabadon látogatható területen, a fenti innovációk mellett a Miele érdekes fejlesztéseket mutat be a már meglévő termékek esetében is. A Miele standjába látogatók egy tágas, érzelmekre ható világba lépnek be. A 3 000 m2-es stand területén kiépített „Walk of Taste” a kulináris különlegességek világába vezeti be a három kontinensről érkező látogatókat. A mosással kapcsolatos termékeket exkluzív divatbemutatókon szemléltetik, a kifutók hangulatát és a német precizitást idézve.

Egy 200 fő befogadására alkalmas, az üzleti látogatók részére fenntartott kávézóban nyugodt körülmények között nyílik lehetőség a megbeszélések és találkozók lebonyolítására.

Várjuk a 2.1-es csarnok 101-es standjához a magyar sajtó képviselőit is!

A Miele Kft részéről, Papp Gábor marketingvezető szeptember 2-án és 3-án a helyszínen fogadja a látogatókat és a sajtó munkatársait. Kérjük, látogatását jelezze szeptember 1-éig a gabor.papp@miele.hu e-mail címen, telefonszám megadása mellett, valamint a lenti elérhetőségek valamelyikén.

A Miele-ről: A Carl Miele és Reinhard Zinkann által Németországban alapított vállalatot, a több mint 110 éves Mielet, a mosógép és a mosogatógép feltalálójaként tartják számon. A Magyarországon 1998 óta jelen lévő Miele termékei tervezése és kivitelezése során a kiemelkedő minőséget és élettartamot, az élenjáró innovációt és a környezetkímélő működést helyezi előtérbe. Az alapítók által megalkotott „Mindig jobban” filozófiát követve, technológiai úttörőként van jelen a háztartási gépek piacán. A generációkon átívelő folyamatos fejlesztéseknek, a legendásan megbízható készülékeknek és a szolgáltatások magas színvonalának köszönhetően a Miele 2011-ben Németországban a második helyen végzett a megtisztelő „legjobb márka” kategóriában.

A sajtóközlemény letöltése