A LeasePlan Corporation N.V., amely hagyományosan mobilitási szolgáltatásokat kínál járművezetők részére, számos más érdekelt félnek, mint városok, vállalatok és más közlekedési szolgáltatók számára is megoldásokat biztosít, hogy megbirkózzanak a mobilitás kihívásaival.
A vállalat most autóhasználókat kérdezett meg mobilitási szokásaikról és arról, hogy miként látják a mobilitás jövőjét. A mobilitási stratégia részeként a LeasePlan összegyűjtötte és értékelte az egész világra kiterjedő ügyfélbázisából érkező kritikai visszajelzéseket, melyek a mobilitás jövőjéről sokat elárulnak.
Nick Salkeld, a LeasePlan kereskedelmi vezérigazgatója elmondta: „arra számítunk, hogy a következő évtizedben folyamatos lesz a kereslet az autók iránt. Ez olyan tényezők eredménye, mint a népesség és a munkahelyek számának folyamatos növekedése, az autókat környezetbarátabbá, költséghatékonyabbá és biztonságosabbá tevő innováció és technológiai fejlődés, és az olyan egyéni megoldások, amelyek könnyebben elérhetővé teszik az autókat, mint valaha”.
Kutatások szerint 2030-ra a mostani 1,2 milliárdról 2 milliárdra nő majd a gépjárművek száma. A jelenlegi 7,4 milliárdos népességbecslést figyelembe véve komoly problémával kell szembenéznünk, s a közösség tudatosságának növeléséhez a járműközpontú megközelítést egy vevőközpontú szemlélet váltja majd fel.
Valóban szükségünk lesz 2 milliárd autóra 2030-ra? Remélhetőleg az új megközelítés lehetővé teszi a járművek jobb kihasználását, és az egyénekre való összpontosítás hatékonyabb utazást biztosít a járművezetőknek, a vállalatoknak és a városoknak egyaránt.
A szervezetekre hárul a nehéz feladat, hogy optimalizálják vállalatuk kiadásait a járművek mobilitása kapcsán, és maximalizálják azok kihasználtságát, miközben munkatársaik mobilitási igényeit kielégítő, testre szabott megoldásokat kínálnak. Kulcsfontosságú lesz, miként fejlesztik az alkalmazottaknak kínált mobilitási megoldásaikat a jelenlegi technológiai trendek mellett.
„Reagálva e kihívásokra, bővítjük a LeasePlan kínálatát – a hagyományos lízingtermékeken túlmutatóan. Ez lehetővé teszi majd, hogy megoldással szolgáljunk ügyfeleink változó igényeire és kiaknázzuk a mobilitásban rejlő lehetőségeket” – nyilatkozta Nick Salkeld, a LeasePlan Corporation N.V. kereskedelmi igazgatója.
A fókuszban az egyének állnak. A mobilitás mindenki számára mást jelent, és minden szereplőnek együtt kell működnie ahhoz, hogy a lehető legjobb megoldások álljanak az egyének rendelkezésére, melyekkel eljutnak céljukig – most és a jövőben is.
További információért látogasson el a LeasePlan oldalára!