„Több mint hatezer törzsvendégünk többségét SMS ajánlatokkal is rendszeresen megkeressük, és példa nélküli nagyszámú pozitív visszajelzést kapunk tőlük.” – mondja el Szili Katalin, a kelet-európai régióban 90, Magyarországon pedig már 4 bolttal rendelkező Coffee Heaven hálózat hazai vezetője. „Minden tizedik SMS üzenetet kapott vásárló betér hozzánk egy kávéra az adott akciós napon. Ilyen nagyszámú közvetlen vásárlói aktivizálást semmilyen más marketingeszközzel nem tudtunk elérni eddig” - teszi hozzá a marketingért is felelős vezető. Hasonló sikerekről számol be az idén harminc éves francia L’Occitane kozmetikai termékeket forgalmazó bolthálózat magyarországi vezetője is, aki szintén egyre nagyobb súllyal szerepelteti marketingeszköztárában az online SMS küldést. „Több ezer elégedett ügyfelünket tájékoztatjuk rendszeresen SMS-ben termékújdonságainkról, akik ezt követően nagyszámban keresik fel üzleteinket, hogy kezükbe is fogják a termékeket. Talán a leggyorsabb és mindenképp a leginkább költséghatékony marketingeszköznek tartom az online SMS küldést, hiszen mérhető módon növeli üzleteink forgalmát.” – mondja el Burgmann Tamás a kozmetikai cég itthoni első embere.
Ilyen és ehhez hasonló példák illusztrálják az online SMS eszközt jól használó vállalkozások ügyfélkapcsolati stratégiájának átalakulását. Ez a pár éve megjelent új kommunikációs csatorna eddig is sok hívet szerzett már, a marketingszakértők azonban figyelmeztetnek az üzenetek megfontolt alkalmazására. Az SMS-ek kiküldését természetesen az egyéb marketingeszközökhöz hasonló módon visszafogottan és arányosan célszerű megtervezni, hiszen akkor hasznosulnak legjobban, ha az ügyfelek pozitív módon értékelik az így kapott információkat és semmiképp sem érzik zaklatásnak telefonjaik jelzéseit.
„SMSonline fejlesztésünkkel az volt a felvállalt célunk, hogy már a kis- és közepes méretű hazai vállalatok számára is egyszerűen használható marketingeszközt biztosítsunk. Az SMSware használatához nincs szükség semmilyen bonyolult IT infrastruktúrára, azt bárki könnyedén igénybe veheti az interneten keresztül. E mellett persze lehetőség van a nagyobb cégek ügyfélszolgálati rendszeréhez történő problémamentes integrálására is, amellyel az üzenetek kiküldésének folyamata is automatizálható” – mondta el Dankó Sándor a – Coffee Heaven és a L’Occitane részére is SMS szolgáltatást biztosít�� - ITware Kft. ügyvezető igazgatója.
További részletek: www.smsware.hu